Ośrodek Pomocy Społecznej w Obrazowie

27-641 Obrazów 121, tel./fax: 15 836-51-50, email: opsobrazow@poczta.onet.pl

Aktualności

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty na schronienie w 2022 r.,

Obrazów, dnia 14.12.2021 r.

 

 

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU

PONIŻEJ 30 000 EURO NA UDZIELENIE SCHRONIENIA DLA OSÓB

BEZDOMNYCH Z TERENU GMINY OBRAZÓW

 

 

Ośrodek Pomocy Społecznej w Obrazowie jako Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Udzielenie schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Obrazów , działając na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129) informuje, iż wybrane zostały złożone oferty przez:

 

Zadanie A

– udzielenie schronienia w schronisku dla bezdomnych mężczyzn z terenu Gminy Obrazów

 

SCHRONISKO DLA BEZDOMNYCH MĘŻCZYZN

CARITAS DIECEZJI SANDOMIERSKIEJ

ul. Opatowska 10

27-600 Sandomierz

 

- udzielenie schronienia dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Obrazów

 

 

AKADEMIA INNOWACJI SPOŁECZNYCH

Bieganów 72 A gm. Jaktorów

96-316 Międzyborów

 

 

 

Zadanie B

- udzielenie schronienia dla bezdomnych kobiet i mężczyzn z usługami opiekuńczymi

 

 

AKADEMIA INNOWACJI SPOŁECZNYCH

Bieganów 72 A gm. Jaktorów

96-316 Międzyborów

 

 

Uzasadnienie wyboru:

W przedmiotowym postępowaniu 4 wykonawców złożyło oferty na poszczególne zadania. Jedna z ofert została odrzucona ze względu na niespełnienie wymogów formalnych ogłoszenia. Pozostali wykonawcy spełnili wymagania zaproszenia ofertowego i zostali ocenieni według kryterium ceny oraz kryterium spełnienia standardów. Wybrani oferenci uzyskali największą liczbę punktów.

 

Zapytanie ofertowe na usługi specjalistyczne

                                                   Obrazów, dnia 30.11.2021 r.

 

Zapytanie ofertowe na świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.

 

I. Zamawiający:

Ośrodek Pomocy Społecznej w Obrazowie

Obrazów 121

27-641 Obrazów

II. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.

III. Przedmiot zamówienia:

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania dla 4 dzieci z terenu Gminy Obrazów.

IV. Charakter umowy:

- umowa zlecenie dla osób fizycznych,

- umowa cywilno-prawna dla firm.

Okres obowiązywania umowy: od podpisania umowy do  31 grudnia 2022 r.

V. Istotne warunki zamówienia

Szacunkowa ilość godzin przyznanych specjalistycznych usług uzależniona będzie od stawki godzinowej za świadczoną usługę oraz od posiadanych środków z zastrzeżeniem, iż będzie to nie mniej niż 4 godziny tygodniowo na jedno dziecko. W przypadku zmiany liczby dzieci wymagających opieki lub zmiany liczby godzin do rozliczenia przyjęta zostanie godzinowa stawka podana przez Wykonawcę w złożonej ofercie.Ze względu na specyfikę zatrudnienia faktyczna liczba osób, którym świadczone będą specjalistyczne usługi opiekuńcze będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie specjalistycznych usług opiekuńczych dlatego Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia lub zwiększenia zakresu usług , liczby osób nie więcej niż 50% . Godzina usługi jest godziną zegarową liczoną jako faktycznie przepracowany czas w miejscu zamieszkania dziecka, bez czasu dojazdu lub dojścia do miejsca zamieszkania. Usługi mogą być świadczone w dowolnych dniach tygodnia, w tym także w dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach ustalonych wspólnie przez specjalistę (Wykonawcę usług) i rodzica dziecka.

VI. Ogólny zakres wykonywanych czynności:

Specjalistyczne usługi opiekuńcze będą polegać na:

  1. uczeniu i rozwijaniu umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia,

  2. kształtowaniu umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb i komunikowania z otoczeniem,

  3. współpracy ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno -terapeutycznego,

  4. doradztwo i koordynowanie działań innych służb na rzecz rodziny.

VII. Kwalifikacje osoby świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze :

Na podstawie § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189 poz. 1598 ), specjalistyczne usługi są świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu:

  1. pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.

  2. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:

  1. w szpitalu psychiatrycznym;

  2. w jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;

  3. w placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;

  4. w ośrodku terapeutyczno - edukacyjno - wychowawczym;

  5. w zakładzie rehabilitacji;

  6. w innej jednostce niż wymienione w pkt. a-e, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.

  1. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi, muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:

  • umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;

  • kształtowania nawyków celowej aktywności;

  • prowadzenia treningu zachowań społecznych.

Przedłożenie kompletu dokumentów potwierdzających spełnienie w/w wymogów /kopii/ stanowi warunek rozpatrzenia złożonej oferty.

VIII. Wymagana dokumentacja:
1. Oferta cenowa za wykonywanie jednej godziny specjalistycznych usług opiekuńczych,                                                                                    
2. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje do wykonywania specjalistycznych usług, o których mowa w punkcie VII ppt.1 (kserokopie),
3. Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (kserokopie),               
4. Dokumenty potwierdzające co najmniej półroczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w pkt. VII ppk. 2,  
5. Dokumenty potwierdzające przeszkolenie w zakresie prowadzenia treningów umiejętności społecznych przewidzianych w zakresie specjalistycznych usług opiekuńczych, o których mowa w pkt. VII ppk. 3.

W przypadku ubiegania się o realizację zamówienia przez osoby prawne należy do oferty dołączyć dodatkowo następujące dokumenty:

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru- wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp.- oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem),

  2. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w opłatach składek, zaświadczenie nie starsze niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert,

  3. zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w opłatach składek na ubezpieczenie społeczne, zaświadczenie nie starsze niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.

 

IX. Sposób przygotowania oferty:                                                                                           
1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego rozeznania cenowego.                                                              
2. Zaoferowana cena jednostkowa musi być wyrażona, jako cena brutto w złotych polskich i określać wartość przedmiotu zamówienia w sposób kompletny i jednoznaczny.
3. Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między

Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w PLN.
4. Oferta jak również wszystkie inne dokumenty, stanowiące integralną część (załączniki), muszą być podpisane przez Wykonawcę.

X. Informacje dodatkowe

- niniejsze zapytanie ofertowe nie obliguje zamawiającego do zawarcia umowy,

- otwarcie ofert cenowych nie ma charakteru publicznego,

- po wybraniu najkorzystniejszej oferty zamawiający skontaktuje się wyłącznie z wybranym/i oferentem/i w celu podpisania umowy.

 

XI. Opis sposobu złożenia oferty oraz miejsce i termin:

Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.

Oferta powinna być dostarczona w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 grudnia 2021 r. w jednym z podanych sposobów, tj. za pośrednictwem: poczty lub osobiście.

Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data i godz. wpływu) i nie będą zwracane do kierującego ofertę.

W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe naspecjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci z autyzmem świadczone w miejscu jego zamieszkania”.

XII. Ocena ofert i kryteria.
1. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2. Jedynym kryterium oceny oferty jest cena.
3. Oferty oceniane będą na podstawie całkowitej ceny brutto podanej przez Wykonawcę na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego oraz na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
4. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty złożone z kompletem dokumentów wskazanych w pkt 7.
5. Zamawiający wybierze ofertę, która będzie przedstawiała najniższą cenę brutto za 1 godz. usługi.
6. Od rozstrzygnięcia niniejszego zapytania ofertowego (wyboru ofert) nie przysługuje odwołanie.
Uprawniona osoba do kontaktu:Agnieszka Paluch-Suchodolskaadres e -mail: ops.obrazow.kadry@onet.pltel. 15 836-51-50 w 26

                          Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrazowie

                                      mgr Anna Biernat

 

Klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych

 

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej, Obrazów 121, 27 – 641 Obrazów

  • dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
    z postępowaniem o udzielenie zamówienia, w którym mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

  • odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania

  • obowiązek podania przez osobę fizyczną danych osobowych bezpośrednio jej dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach wytycznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z wytycznych;

  • w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

  • osoba fizyczna posiada:

  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych, które jej dotyczą;

  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;

  1. osobie fizycznej nie przysługuje:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c ROD

 

Załączniki:

Formularz ofertowy

Zapytanie na dożywianie 2022 r.

Obrazów, dnia 25.11.2021 r.

 

Zaproszenie do złożenia zapytania ofertowego

Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie gorącego jednodaniowego posiłku dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie Gminy Obrazów oraz podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrazowie w 2022 r.

 

 W związku z art. 2ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zwracamy się z zapytaniem o cenę usług: „Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie gorącego jednodaniowego posiłku dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie Gminy Obrazów oraz podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrazowie w 2022 r.

I. Zamawiający :

Ośrodek Pomocy Społecznej

27 - 641 Obrazów 121

Tel/fax 15 836-51-50

www.opsobrazow.pl

 

II. Przedmiot, wymagania zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie gorącego jednodaniowego posiłku, dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie Gminy Obrazów oraz do miejsca zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrazowie w 2022 r.

Dostawa posiłków odbywać się będzie od 03.01.2022r. w dni nauki szkolnej przez 5 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych i dni wolnych od nauki szkolnej.

Szacunkowa liczba dożywianych dzieci we wszystkich szkołach/punktach przedszkolnych będzie wynosić ok. 47 osób z niżej wymienionych placówek:

Szkoła Podstawowa w Kleczanowie, Punkt Przedszkolny „Akademia Przedszkolaka” w Kleczanowie, Szkoła Podstawowa w Głazowie, Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Głazowie, Szkoła Podstawowa w Bilczy, Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Bilczy, podopieczni OPS.

- Ilość dożywianych osób jest wartością szacunkową i w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób objętych dożywianiem. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do zapłaty wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki.

- W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych np. silnych wiatrów, opadów Wykonawca zobowiązany jest do dodatkowego zabezpieczenia opakowania.

- Wykonawca zapewnia podawanie posiłków w jednorazowych naczyniach + sztućce posiadające atest PZH.

- Jednodaniowy obiad powinien zawierać: a) 3 razy w tygodniu, w tym obowiązkowo w poniedziałek i piątek: - porcję mięsa np. kotlet drobiowy, schabowy, mielony, rolada, pieczeń, itp., ryby – gramatura (po przygotowaniu) dania min. 150 g, - z dodatkami: ziemniaki, ryż, kasza, makaron, kluski, itp. - gramatura dania min. 200 g, nie dopuszcza się na drugie danie bigosu oraz kiełbasy smażonej.

- surówki – gramatura min. 150 g, b) w pozostałe dwa dni dopuszcza się dowolność, np. zupa z wkładką, pierogi, bigos, fasolka po bretońsku, bogracz, itp. gramatura min. 500 g., do tego dodatek np. w postaci chleba, bułki, ziemniaków.

- Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania, aby posiłki były w uzasadnionych przypadkach przygotowywane w formie bezglutenowej lub zgodnie z zaleceniami dietetycznymi.

- Posiłki powinny być:- różnorodne,- niepowtarzalne - w ciągu 2 tygodni,- sporządzone tak, aby wartość kaloryczna i odżywcza spełniały wymogi dla dzieci oraz osób dorosłych,- sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego, - wykonane ze świeżych artykułów spożywczych, spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie i posiadających aktualne terminy ważności.

- Wykonawca winien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, personalnym, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

- Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia oraz bazę lokalową przystosowaną do sporządzania posiłków dla żywienia zbiorowego (decyzja o zatwierdzeniu zakładu, zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej).

- Wykonawca winien posiadać odpowiedni potencjał transportowy - samochód przystosowany do transportu posiłków dla żywienia zbiorowego (zaświadczenie/decyzja o zatwierdzeniu środka transportu w zakresie wprowadzania do obrotu żywności), zgodnie z obowiązującymi przepisami.

- Zamawiający ze względu na trwającą pandemię COVID-19 i niemożność przewidzenia sposobu realizacji programu nauczania przez placówki oświatowe (tryb zdalny, mieszany) zastrzega sobie prawo wstrzymania realizacji programu, o czym poinformuje Wykonawcę zadania. Realizacja zadania dla osób niesamodzielnych będzie miała charakter ciągły, chyba, że będzie wymuszona przez sytuacje niezawinione ( kwarantanna, izolacja epidemiologiczna, pobyt w szpitalu, ciężka choroba)

- Wykonawca będzie przygotowywał, wydawał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz ponosił odpowiedzialność za ich przestrzeganie.

- Brudne naczynia zabierane będą przez Wykonawcę w dniu dostarczenia, bez względu na ich ilość.

- Wykonawca zobowiązany jest do ustalania harmonogramu dostarczania posiłków (dni i godziny) z dyrektorami szkół i przedszkoli oraz Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Obrazowie,

- Cenę posiłku będzie stanowić całkowity koszt przygotowania, dostarczenia i wydania posiłku.

III. Warunki zapłaty za wykonane zamówienia:

1. Zamawiający pokrywa 100% kosztów posiłków.

2. Rozliczenie za wykonane usługi będzie następowało na podstawie faktur miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę na podstawie faktycznej ilości wydanych posiłków w danym miesiącu potwierdzonej przez Zamawiającego.

3. Faktury należy dostarczyć do Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrazowie do dnia 10-tego następnego miesiąca.

3. Wartość faktury stanowić będzie ilość posiłków x cena jednostkowa posiłku zawarta w ofercie (cena brutto tj. z podatkiem VAT).

4. Cena jednostkowa podana w ofercie nie będzie ulegała zmianie przez okres trwania umowy.

5. Zamawiający ureguluje należność w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury.

 

IV. Termin realizacji zamówienia

03.01.2022 r. - 31.12.2022r.

 

V. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - są wpisani do „Rejestru Zakładów” podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2020. poz. 2021;

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie;

- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - Wykonawcy, którzy przedłożą oświadczenie o dysponowaniu sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, a także osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia;

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Wykonawcy, którzy przedłożą oświadczenie o ich sytuacji ekonomicznej i finansowej, która pozwala na wykonanie przedmiotu zamówienia.

Nie spełnienie któregokolwiek wymogu lub warunku spowoduje odrzucenie oferty bez dalszego rozpatrywania.

 

VI. Sposób przygotowania oferty:

1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2. Oferta musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

3. Oferta oraz załączone do niej dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę oraz załączone do niej dokumenty podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. Jeżeli osoba/osoby podpisująca(e) ofertę działa/działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi zostać załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. Podpis osoby uprawnionej/upoważnionej musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np.: będzie uzupełniony pieczątką imienną). Z treści dokumentu pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu.

4. W przypadku składania oferty w formie papierowej zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane.

5. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

6. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty lub dostarczona osobiście na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, 27-641 Obrazów 121, dodnia 17.12.2021 r. (liczy się data wpływu).

Na kopercie Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia oznakowania o następującej treści:

 

 

Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie gorącego jednodaniowego posiłku dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie Gminy Obrazów oraz podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrazowie w 2022 r.

Kompletna oferta musi zawierać:

1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1)

2.Decyzję właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzająca prowadzoną działalność w zakresie przetwarzania żywności.

3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp. – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).

4. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik Nr 2).

5. Oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załącznik Nr 2).

6. Oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik Nr 2)

 

VII. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej:

- Cena – 100%

 

VIII. Kontakt

tel. 15 836-51-50 wew. 26

Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone oferentowi. Ogłoszenie o wyborze oferty ukaże się na stronie internetowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrazowie: www.opsobrazow.pl , na stronie BIP oraz na tablicy ogłoszeń OPS i do dnia 30.12.2021 r. (włącznie). Wykonawca, którego oferta została wybrana zostanie zawiadomiony telefonicznie o terminie i miejscu zawarcia umowy na świadczenie usług objętych niniejszą ofertą.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH DLA KLIENÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRAZOWIE.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) „RODO” informuje się klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrazowie, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych  jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Obrazowie, Obrazów 121, 27-641 Obrazów, zwany dalej Administratorem.
    Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Administratora:
    Obrazów 121, 27-641 Obrazów, Damian Sadok, e-mail: sadok@interia.pl.

  3. Dane osobowe klientów przetwarzane są w celu wykonywania przez Administratora zadań publicznych, określonych przepisami prawa.

  4. Pozyskane od klientów dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa. 

  5. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający
    z regulacji prawnych. Kryteria okresu archiwizacji ustala się w oparciu o klasyfikację
    i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt. 

  6. Klienci mają prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz możliwość ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

  7. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych
    w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 

  8. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 

 

  1. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani. Niepodanie lub podanie niepełnych danych osobowych może skutkować pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.

 

Załączniki:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie

3. Wzór umowy Kierownik

Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrazowie

mgr Anna Biernat

 

Zaproszenie do składania ofert 15.11.2021 r.

Obrazów, dnia 15.11.2021 r.

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

OPS.1/SCH/2022

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.

 

I. Zamawiający:

Ośrodek Pomocy Społecznej w Obrazowie

27-641 Obrazów 121

Tel/fax 15 836-51-50

www.opsobrazow.pl

II. Informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty:

 

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Świadczenie usług schronienia w 2022 r. dla 3 osób bezdomnych (kobiety/mężczyźni), których ostatnie zameldowanie na pobyt stały miało miejsce w Gminie Obrazów poprzez przyznanie schronienia w :

  1. schronisku dla osób bezdomnych,

  2. schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.

 

2. Warunki zamówienia

  1. Każdorazowe umieszczenie danej osoby odbywa się na podstawie indywidualnej decyzji administracyjnej o umieszczenie w schronisku, wydanej przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrazowie. Decyzje zawierać będą: imię i nazwisko świadczeniobiorcy, rodzaj usług z ich szczegółowym zakresem i okres usługi.

W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zostaje potwierdzone kopią decyzji administracyjnej w ciągu 7 dni od dnia podjęcia świadczenia usług.

  1. Podmiot składający ofertę zobowiązany jest do zapewnienia usług oraz standardu obiektu określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r., poz.896).

  2. Liczba osób wymagających schronienia:

Ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Obrazów dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia lub zwiększenia zakresu usługi-liczby osób o nie więcej niż 50%.

  1. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 7 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca XII, za który rozliczenie następować będzie do 24 grudnia.

  2. Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do OPS, przy czym:

  • podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury bądź noty z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilość dni udzielonego schronienia:

  • Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.

  • Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu.

 

3. Termin wykonania zamówienia: 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.

 

4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. Wymagania niezbędne: w zapytaniu ofertowym mogą brać udział podmioty, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez Wojewodę. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

  2. Wymagania dotyczące lokalu schronienia: Wykonawca powinien posiadać warunki lokalowe określone w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r., poz.896). Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia.

  3. Stawkę dziennego pobytu dla 1 osoby należy podać w “Formularzu ofertowym” (załącznik Nr 1). Wykonawca zobowiązany jest do wskazania stawki brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.

  4. Dopuszcza się składanie ofert częściowych

 

 

5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  1. wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny właściwy dokument określający podstawę prawną działalności podmiotu z zastrzeżeniem, że jego data wydania nie może być wcześniejsza niż 3 m-ce daty złożenia oferty.

  2. w przypadku fundacji i stowarzyszeń - aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Krajowego Rejestru Sądowego,

  3. w przypadku pozostałych podmiotów - inny dokument właściwy dla podmiotu,

  4. dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do kościoła katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej,

  5. inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające daną osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu – dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub innego organu wykonawczego, wyrażające:

  • upoważnienie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego,

  • zgodę na zawarcie w imieniu podmiotu składającego ofertę umowy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Obrazowie

  • upoważnienie do dysponowania uzyskanymi funduszami i dokonywanie rozliczeń w tym zakresie,

  • odpis statutu, jeżeli dotyczy.

 

 

 

 

 

6. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:

Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie.

Imię i Nazwisko: Agnieszka Paluch-Suchodolska

Tel. 15 836-51-50 w. 26

Mail: ops.obrazow.kadry@onet.pl

 

7. Termin związania ofertą: 31.12.2022 roku

 

 

8. Opis sposobu przygotowania ofert:

  1. Ofertę należy sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy” załącznik Nr 1

  2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, pisemnie pod rygorem nieważności.

  3. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.

 

9. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:

  1. Cena brutto 90%.

Za kryterium cena można uzyskać maksymalnie 90 pkt. Podmiot, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 90 pkt, a każdy podmiot oferujący wyższą cenę otrzyma liczbę obliczoną na podstawie następującego wzoru.:

Pc=(Cn/Co)×90 pkt.
Gdzie:
Pc – ilość punktów uzyskanych w kryterium cena
Cn – najniższa cena (brutto) spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert
Co – cena (brutto) badanej oferty

  1. Stopień wprowadzenia standardów 10 %

Za kryterium Stopień wprowadzenia standardów można uzyskać maksymalnie 10 pkt.

 

Ostateczna ocena punktowa
Ostateczna ilość punktów przyznana danej ofercie zaokrąglona będzie do dwóch miejsc po przecinku i zostanie obliczona na podstawie wzoru:
Po = Pc + Ps

Gdzie:
Po – punkty ogółem
Pc–punkty wg kryterium Cena
Ps – punkty wg kryterium Stopień wprowadzenia standardów

 

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskało tę sama liczbę punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.

10. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Oferty można składać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Obrazów 121, drogą pocztową na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, 27-641 Obrazów 121 z dopiskiem: „Udzielenie schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Obrazów.”Decydujące znaczenie ma data wpływu do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

 

 

 

Oferty należy składać 06.12.2021 r.

Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone oferentowi.

Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w terminie 14 dni roboczych i zostanie opublikowane na stronie internetowej www.opsobrazow.pl ., oraz Biuletynie Informacji Publicznej www.ops-obrazow.4bip.pl .

Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana niezwłocznie. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wyłonionego Wykonawcę, dopuszcza się możliwości zawarcia przez Zamawiającego umowy z wybranym Wykonawcą, którego oferta została porównana i oceniona jako kolejna najbardziej korzystna Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.

Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę, niezależnie od wyniku postępowania.

 

 

 

                                                                                                 Kierownik

                                                                               Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrazowie

                                                                                                                                                                                                                     mgr Anna Biernat

 

Załączniki:

  1. Załącznik Nr 1 Formularz Ofertowy

  2. Załącznik Nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków

  3. Załącznik Nr 3 Projekt umowy

Jesteś tutaj: Start START Aktualności