Aktualności
Zapytanie na dożywianie 2022 r.
- Szczegóły
- czwartek, 25, listopad 2021 14:39
- OPS Obrazów
- Odsłony: 4488
Obrazów, dnia 25.11.2021 r.
Zaproszenie do złożenia zapytania ofertowego
„Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie gorącego jednodaniowego posiłku dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie Gminy Obrazów oraz podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrazowie w 2022 r.
W związku z art. 2ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zwracamy się z zapytaniem o cenę usług: „Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie gorącego jednodaniowego posiłku dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie Gminy Obrazów oraz podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrazowie w 2022 r.
I. Zamawiający :
Ośrodek Pomocy Społecznej
27 - 641 Obrazów 121
Tel/fax 15 836-51-50
www.opsobrazow.pl
II. Przedmiot, wymagania zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie gorącego jednodaniowego posiłku, dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie Gminy Obrazów oraz do miejsca zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrazowie w 2022 r.
Dostawa posiłków odbywać się będzie od 03.01.2022r. w dni nauki szkolnej przez 5 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych i dni wolnych od nauki szkolnej.
Szacunkowa liczba dożywianych dzieci we wszystkich szkołach/punktach przedszkolnych będzie wynosić ok. 47 osób z niżej wymienionych placówek:
Szkoła Podstawowa w Kleczanowie, Punkt Przedszkolny „Akademia Przedszkolaka” w Kleczanowie, Szkoła Podstawowa w Głazowie, Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Głazowie, Szkoła Podstawowa w Bilczy, Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Bilczy, podopieczni OPS.
- Ilość dożywianych osób jest wartością szacunkową i w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób objętych dożywianiem. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do zapłaty wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki.
- W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych np. silnych wiatrów, opadów Wykonawca zobowiązany jest do dodatkowego zabezpieczenia opakowania.
- Wykonawca zapewnia podawanie posiłków w jednorazowych naczyniach + sztućce posiadające atest PZH.
- Jednodaniowy obiad powinien zawierać: a) 3 razy w tygodniu, w tym obowiązkowo w poniedziałek i piątek: - porcję mięsa np. kotlet drobiowy, schabowy, mielony, rolada, pieczeń, itp., ryby – gramatura (po przygotowaniu) dania min. 150 g, - z dodatkami: ziemniaki, ryż, kasza, makaron, kluski, itp. - gramatura dania min. 200 g, nie dopuszcza się na drugie danie bigosu oraz kiełbasy smażonej.
- surówki – gramatura min. 150 g, b) w pozostałe dwa dni dopuszcza się dowolność, np. zupa z wkładką, pierogi, bigos, fasolka po bretońsku, bogracz, itp. gramatura min. 500 g., do tego dodatek np. w postaci chleba, bułki, ziemniaków.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania, aby posiłki były w uzasadnionych przypadkach przygotowywane w formie bezglutenowej lub zgodnie z zaleceniami dietetycznymi.
- Posiłki powinny być:- różnorodne,- niepowtarzalne - w ciągu 2 tygodni,- sporządzone tak, aby wartość kaloryczna i odżywcza spełniały wymogi dla dzieci oraz osób dorosłych,- sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego, - wykonane ze świeżych artykułów spożywczych, spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie i posiadających aktualne terminy ważności.
- Wykonawca winien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, personalnym, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia oraz bazę lokalową przystosowaną do sporządzania posiłków dla żywienia zbiorowego (decyzja o zatwierdzeniu zakładu, zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej).
- Wykonawca winien posiadać odpowiedni potencjał transportowy - samochód przystosowany do transportu posiłków dla żywienia zbiorowego (zaświadczenie/decyzja o zatwierdzeniu środka transportu w zakresie wprowadzania do obrotu żywności), zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Zamawiający ze względu na trwającą pandemię COVID-19 i niemożność przewidzenia sposobu realizacji programu nauczania przez placówki oświatowe (tryb zdalny, mieszany) zastrzega sobie prawo wstrzymania realizacji programu, o czym poinformuje Wykonawcę zadania. Realizacja zadania dla osób niesamodzielnych będzie miała charakter ciągły, chyba, że będzie wymuszona przez sytuacje niezawinione ( kwarantanna, izolacja epidemiologiczna, pobyt w szpitalu, ciężka choroba)
- Wykonawca będzie przygotowywał, wydawał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz ponosił odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
- Brudne naczynia zabierane będą przez Wykonawcę w dniu dostarczenia, bez względu na ich ilość.
- Wykonawca zobowiązany jest do ustalania harmonogramu dostarczania posiłków (dni i godziny) z dyrektorami szkół i przedszkoli oraz Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Obrazowie,
- Cenę posiłku będzie stanowić całkowity koszt przygotowania, dostarczenia i wydania posiłku.
III. Warunki zapłaty za wykonane zamówienia:
1. Zamawiający pokrywa 100% kosztów posiłków.
2. Rozliczenie za wykonane usługi będzie następowało na podstawie faktur miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę na podstawie faktycznej ilości wydanych posiłków w danym miesiącu potwierdzonej przez Zamawiającego.
3. Faktury należy dostarczyć do Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrazowie do dnia 10-tego następnego miesiąca.
3. Wartość faktury stanowić będzie ilość posiłków x cena jednostkowa posiłku zawarta w ofercie (cena brutto tj. z podatkiem VAT).
4. Cena jednostkowa podana w ofercie nie będzie ulegała zmianie przez okres trwania umowy.
5. Zamawiający ureguluje należność w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury.
IV. Termin realizacji zamówienia
03.01.2022 r. - 31.12.2022r.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - są wpisani do „Rejestru Zakładów” podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2020. poz. 2021;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie;
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - Wykonawcy, którzy przedłożą oświadczenie o dysponowaniu sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, a także osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Wykonawcy, którzy przedłożą oświadczenie o ich sytuacji ekonomicznej i finansowej, która pozwala na wykonanie przedmiotu zamówienia.
Nie spełnienie któregokolwiek wymogu lub warunku spowoduje odrzucenie oferty bez dalszego rozpatrywania.
VI. Sposób przygotowania oferty:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Oferta oraz załączone do niej dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę oraz załączone do niej dokumenty podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. Jeżeli osoba/osoby podpisująca(e) ofertę działa/działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi zostać załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. Podpis osoby uprawnionej/upoważnionej musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np.: będzie uzupełniony pieczątką imienną). Z treści dokumentu pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu.
4. W przypadku składania oferty w formie papierowej zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane.
5. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
6. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty lub dostarczona osobiście na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, 27-641 Obrazów 121, dodnia 17.12.2021 r. (liczy się data wpływu).
Na kopercie Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia oznakowania o następującej treści:
„Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie gorącego jednodaniowego posiłku dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie Gminy Obrazów oraz podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrazowie w 2022 r.
Kompletna oferta musi zawierać:
1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1)
2.Decyzję właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzająca prowadzoną działalność w zakresie przetwarzania żywności.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp. – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
4. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik Nr 2).
5. Oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załącznik Nr 2).
6. Oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik Nr 2)
VII. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej:
- Cena – 100%
VIII. Kontakt
tel. 15 836-51-50 wew. 26
Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone oferentowi. Ogłoszenie o wyborze oferty ukaże się na stronie internetowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrazowie: www.opsobrazow.pl , na stronie BIP oraz na tablicy ogłoszeń OPS i do dnia 30.12.2021 r. (włącznie). Wykonawca, którego oferta została wybrana zostanie zawiadomiony telefonicznie o terminie i miejscu zawarcia umowy na świadczenie usług objętych niniejszą ofertą.
KLAUZULA INFORMACYJNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH DLA KLIENÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRAZOWIE.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) „RODO” informuje się klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrazowie, że:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Obrazowie, Obrazów 121, 27-641 Obrazów, zwany dalej Administratorem.
Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. -
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Administratora:
Obrazów 121, 27-641 Obrazów, Damian Sadok, e-mail: sadok@interia.pl. -
Dane osobowe klientów przetwarzane są w celu wykonywania przez Administratora zadań publicznych, określonych przepisami prawa.
-
Pozyskane od klientów dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
-
Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający
z regulacji prawnych. Kryteria okresu archiwizacji ustala się w oparciu o klasyfikację
i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt. -
Klienci mają prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz możliwość ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
-
Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych
w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. -
Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
-
W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani. Niepodanie lub podanie niepełnych danych osobowych może skutkować pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie
3. Wzór umowy Kierownik
Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrazowie
mgr Anna Biernat
Zaproszenie do składania ofert 15.11.2021 r.
- Szczegóły
- poniedziałek, 15, listopad 2021 14:48
- OPS Obrazów
- Odsłony: 1920
Obrazów, dnia 15.11.2021 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
OPS.1/SCH/2022
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
I. Zamawiający:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Obrazowie
27-641 Obrazów 121
Tel/fax 15 836-51-50
www.opsobrazow.pl
II. Informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Świadczenie usług schronienia w 2022 r. dla 3 osób bezdomnych (kobiety/mężczyźni), których ostatnie zameldowanie na pobyt stały miało miejsce w Gminie Obrazów poprzez przyznanie schronienia w :
-
schronisku dla osób bezdomnych,
-
schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.
2. Warunki zamówienia
-
Każdorazowe umieszczenie danej osoby odbywa się na podstawie indywidualnej decyzji administracyjnej o umieszczenie w schronisku, wydanej przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrazowie. Decyzje zawierać będą: imię i nazwisko świadczeniobiorcy, rodzaj usług z ich szczegółowym zakresem i okres usługi.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zostaje potwierdzone kopią decyzji administracyjnej w ciągu 7 dni od dnia podjęcia świadczenia usług.
-
Podmiot składający ofertę zobowiązany jest do zapewnienia usług oraz standardu obiektu określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r., poz.896).
-
Liczba osób wymagających schronienia:
Ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Obrazów dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia lub zwiększenia zakresu usługi-liczby osób o nie więcej niż 50%.
-
Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 7 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca XII, za który rozliczenie następować będzie do 24 grudnia.
-
Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do OPS, przy czym:
-
podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury bądź noty z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilość dni udzielonego schronienia:
-
Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu.
3. Termin wykonania zamówienia: 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
-
Wymagania niezbędne: w zapytaniu ofertowym mogą brać udział podmioty, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez Wojewodę. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
-
Wymagania dotyczące lokalu schronienia: Wykonawca powinien posiadać warunki lokalowe określone w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r., poz.896). Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia.
-
Stawkę dziennego pobytu dla 1 osoby należy podać w “Formularzu ofertowym” (załącznik Nr 1). Wykonawca zobowiązany jest do wskazania stawki brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.
-
Dopuszcza się składanie ofert częściowych
5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
-
wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny właściwy dokument określający podstawę prawną działalności podmiotu z zastrzeżeniem, że jego data wydania nie może być wcześniejsza niż 3 m-ce daty złożenia oferty.
-
w przypadku fundacji i stowarzyszeń - aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Krajowego Rejestru Sądowego,
-
w przypadku pozostałych podmiotów - inny dokument właściwy dla podmiotu,
-
dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do kościoła katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej,
-
inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające daną osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu – dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub innego organu wykonawczego, wyrażające:
-
upoważnienie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego,
-
zgodę na zawarcie w imieniu podmiotu składającego ofertę umowy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Obrazowie
-
upoważnienie do dysponowania uzyskanymi funduszami i dokonywanie rozliczeń w tym zakresie,
-
odpis statutu, jeżeli dotyczy.
6. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:
Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie.
Imię i Nazwisko: Agnieszka Paluch-Suchodolska
Tel. 15 836-51-50 w. 26
Mail: ops.obrazow.kadry@onet.pl
7. Termin związania ofertą: 31.12.2022 roku
8. Opis sposobu przygotowania ofert:
-
Ofertę należy sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy” załącznik Nr 1
-
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, pisemnie pod rygorem nieważności.
-
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
9. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
-
Cena brutto 90%.
Za kryterium cena można uzyskać maksymalnie 90 pkt. Podmiot, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 90 pkt, a każdy podmiot oferujący wyższą cenę otrzyma liczbę obliczoną na podstawie następującego wzoru.:
Pc=(Cn/Co)×90 pkt.
Gdzie:
Pc – ilość punktów uzyskanych w kryterium cena
Cn – najniższa cena (brutto) spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert
Co – cena (brutto) badanej oferty
-
Stopień wprowadzenia standardów 10 %
Za kryterium Stopień wprowadzenia standardów można uzyskać maksymalnie 10 pkt.
Ostateczna ocena punktowa
Ostateczna ilość punktów przyznana danej ofercie zaokrąglona będzie do dwóch miejsc po przecinku i zostanie obliczona na podstawie wzoru:
Po = Pc + Ps
Gdzie:
Po – punkty ogółem
Pc–punkty wg kryterium Cena
Ps – punkty wg kryterium Stopień wprowadzenia standardów
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskało tę sama liczbę punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
10. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Oferty można składać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Obrazów 121, drogą pocztową na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, 27-641 Obrazów 121 z dopiskiem: „Udzielenie schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Obrazów.”Decydujące znaczenie ma data wpływu do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
Oferty należy składać 06.12.2021 r.
Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone oferentowi.
Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w terminie 14 dni roboczych i zostanie opublikowane na stronie internetowej www.opsobrazow.pl ., oraz Biuletynie Informacji Publicznej www.ops-obrazow.4bip.pl .
Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana niezwłocznie. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wyłonionego Wykonawcę, dopuszcza się możliwości zawarcia przez Zamawiającego umowy z wybranym Wykonawcą, którego oferta została porównana i oceniona jako kolejna najbardziej korzystna Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę, niezależnie od wyniku postępowania.
Kierownik
Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrazowie
mgr Anna Biernat
Załączniki:
-
Załącznik Nr 1 Formularz Ofertowy
-
Załącznik Nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków
-
Załącznik Nr 3 Projekt umowy
Informacja o wyborze dostawcy
- Szczegóły
- środa, 03, listopad 2021 15:21
- OPS Obrazów
- Odsłony: 1883
Obrazów, dnia 3 listopada 2021 r.
Informacja o wyborze dostawcy
Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Obrazowie jako realizator projektu „Świetlica środowiskowa w Obrazowie” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Działania RPSW.09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych (projekty konkursowe) uprzejmie informuje, iż w wyniku postępowania nr OPS.EFS-Śś.230.2.2021 wybrano dostawcę artykułów spożywczych dla dzieci i młodzieży na potrzeby zajęć kulinarnych.
Dane dostawcy:
Ewa Patyna „Sklep Spożywczy”, Lenarczyce 2a, 27 – 641 Obrazów, NIP 8641574118
Uzasadnienie wyboru: Oferent złożył poprawną formalnie ofertę, spełnił określone w zapytaniu ofertowym wymagania, przedstawił najkorzystniejszą cenę
Program "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2022
- Szczegóły
- czwartek, 14, październik 2021 14:55
- OPS Obrazów
- Odsłony: 1967
Ogłoszenie o naborze wniosków w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2022
Minister Rodziny i Polityki Społecznej ogłosił nabór wniosków w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2022.
Podstawa prawna Programu
Podstawą prawną Programu jest art. 7 ust. 5 oraz art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Funduszu Solidarnościowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 1787 z późn. zm.).
Cele Programu
Opieka wytchnieniowa ma na celu odciążenie członków rodzin lub opiekunów osób niepełnosprawnych poprzez wsparcie ich w codziennych obowiązkach lub zapewnienie czasowego zastępstwa. Dzięki temu wsparciu opiekunowie zaangażowani na co dzień w sprawowanie opieki dysponować będą czasem, który będą mogły przeznaczyć na odpoczynek jak również na załatwienie niezbędnych spraw.
Adresaci Programu
Program adresowany jest do członków rodzin lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opiekę nad dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności lub osobami posiadającymi orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi opieki wytchnieniowej.
Osoby zainteresowane uczestnictwem w programie proszone są o kontakt z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Obrazowie pod nr telefonu 15 836 51 50 wew. 21 w terminie do 20 października 2021 do godziny 15.00.
Więcej informacji na temat programu:
http://www.niepelnosprawni.gov.pl/a,1300,program-opieka-wytchnieniowa-edycja-2022
Więcej artykułów…
- Zapytanie ofertowe 04.10.2021 r.
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r.
- DOBRY START 300+ dla ucznia
- Narodowy Powszechny Spis Ludności i Mieszkań.
- Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty 31.05.2021
- Zaproszenie do składania ofert 20.05.2021 r.
- Wynik naboru na stanowisko główny księgowy
- Ogłoszenie 02.04.2021 (Wielki Piątek)
- Życzenia Wielkanocne 2021 r.
- INFORMACJA 500+(świadczenie wychowawcze)